ڈرائیور 3

ڈرائیور 3

ڈرائیور 3  کے طور پر اسٹائلائزڈ) 2004 میں کھلا دنیا کا ایکشن ایڈونچر ویڈیو گیم ہے۔ یہ ڈرائیور سیریز کی تیسری قسط ہے اور اسے ریفلیکشن انٹرایکٹو نے تیار کیا ہے اور اتاری انکارپوریٹڈ نے شائع کیا ہے۔ ڈرائیور 3 شمالی امریکہ میں پلے اسٹیشن 2 اور ایکس بکس کے لئے 21 جون 2004 کو جاری کیا گیا تھا۔ یورپ میں ، اسے 25 جون کو جاری کیا گیا تھا۔ ، اگرچہ اٹاری نے براعظم میں اس لقب کی ترسیل کے ل، ، اس نے رہائی کی تاریخ سے قبل آزاد برطانیہ کے خوردہ فروشوں میں داخل ہوکر ، اس ہفتے کے لئے ELSPA چارٹ میں چھٹے نمبر پر پہنچ گیا۔ اس کھیل کا ایک آسان ورژن موبائل فون کے لئے تیار کیا گیا تھا اور اسے سورنٹ نے جاری کیا تھا اور اسے 23 جون 2004 کو شمالی امریکہ میں شائع کیا گیا تھا ، جبکہ یہ یوروپ میں یونیک گیمز کے ذریعہ شائع کیا گیا تھا۔ 15 مارچ 2005 کو ، یہ امریکی صارفین کے لئے پی سی پر جاری کیا گیا ، اس کو گیم بوائے ایڈوانس 25 اکتوبر 2005 کو بھی جاری کیا گیا۔ ایک موقع پر نائنٹینڈو گیم کیوب ورژن اور این گیج ورژن تیار کیا گیا تھا ، لیکن دونوں کو منسوخ کردیا گیا تھا۔ گیم کو پی سی کے علاوہ تمام پلیٹ فارمز پر ملے جلے جائزے ملے تھے ، جن کو زیادہ تر منفی جائزے ملے تھے۔

اگرچہ ان کے مابین دو ڈرائیور کھیل شائع ہوئے تھے ، 2011 کا ڈرائیور: سان فرانسسکو ڈرائیور 3 کا سیکوئل سمجھا جاتا ہے۔

ڈرائیور 3

گیم پلے

ڈرائیور 3 میں گاڑیاں حقیقی زندگی کی گاڑیوں پر مبنی ہیں اور حقیقت پسندی سے نمٹنے والے ماڈلنگ کا استعمال کرتے ہوئے اس طرح کے طرز عمل کے لئے ڈیزائن کی گئیں ہیں (مثال کے طور پر ، جب کار کو گولی مار دی جاتی ہے تو گولیوں کے سوراخ ظاہر ہوجاتے ہیں ، یا اگر کار کار کے تنے کے پیچھے سے ٹکرائی جاتی ہے۔ پاپ آؤٹ)۔

اس کھیل میں ہتھیاروں کا نام نہیں رکھا گیا ہے ، جس میں مشن کو مکمل کرتے ہوئے کھلاڑی کے ابتدائی ہتھیاروں سے پرے ہتھیاروں کے ساتھ ، یا پولیس یا دوسرے دشمنوں سے چوری کرنے سے لے کر ، ٹائپ رائڈ موڈ میں انلاک ہوجاتا ہے۔ کھلاڑی مختلف قسم کے اسلحہ کھول سکتے ہیں ، جس میں پستول ، رائفلیں اور دستی بم شامل ہیں۔

این پی سی نے کھلاڑی کے اعمال پر ردعمل ظاہر کیا۔ مثال کے طور پر ، پیدل چلنے والے فرار ہوجائیں گے اگر وہ ٹینر کو ہتھیار سے دیکھتے ہیں یا وہ ان کے قریب چلا جاتا ہے۔

پلاٹ

میامی پولیس ڈیپارٹمنٹ سے وابستہ فیڈرل بیورو کے ایک تجربہ کار ایجنٹ جان ٹنر کو اپنے دیرینہ ساتھی ، ٹوبیاس جونز کے ساتھ مل کر “ساوتھ بیچ” نامی کارٹیل کی تفتیش کی ذمہ داری دی گئی ہے۔ ان کی موجودہ برتری انھیں کارٹیل کے ایک ڈرائیور باکوس کے پاس لاتی ہے ، جس نے اپنے وی 8 کے بدلے میں ، ٹیکو اور اس کے گروہ ، ساؤتھ بیچ کے حریفوں کے ساتھ معاہدہ کاٹ کر ان کے ساتھ غداری کی ہے۔ اپنے اپارٹمنٹ میں محاصرے کے بعد ، ٹنر نے بیکس کو گرفتار کرلیا اور اسے گواہ تحفظ فراہم کیا۔ اس کے بدلے میں ، وہ بعد میں کارٹیل کے لئے نئے ڈرائیور کی حیثیت سے جگہ لے لے گا۔ بیکس کو مارا گیا ، تاہم ، جب ٹینر غلطی کا مظاہرہ کر رہا تھا تو اس نے اپنی چابیاں حاصل کرنے کی کوشش کی۔ اس کے بعد ، ٹنر نے گولڈ کوسٹ ہوٹل میں ٹیکو کے گروہ سے V8 بازیافت کیا اور اسے کارٹیل میں واپس کردیا ، جس کی سربراہی ایک موثر اور سرد مجرم کیلیٹا مارٹنیز کی سربراہی میں ہے۔ وی 8 کی بازیافت کے بعد ، ٹنر لمیج کے ساتھ متعدد امتحانات سے گذرتا ہے ، جو کیلیٹا کے مرغی میں سے ایک ہے ، اور اسے اس عمل میں کارٹیل کا اعتماد حاصل کرتے ہوئے ، ٹیکو کے احاطے کو تباہ کرنے کی ضرورت ہے۔

ڈرائیور 3

گیئٹر ، ایک مشہور جرائم کے مالک ، میامی اور اس کے ساتھ ساتھ ساؤتھ بیچ میں بھی کام کررہے ہیں ، حالیہ معاہدے کے بعد کارٹیل سے غداری کرتے ہیں اور ٹنر کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اس جہاز پر دھماکہ خیز مواد رکھیں۔ کامیابی سے یاٹ میں دراندازی کے بعد ، ٹنر نے دھماکہ خیز مواد پھٹایا اور یاٹ تباہ ہو گیا ، گیٹر کی توجہ اپنی طرف راغب کرتا ، جو پولیس کے پاس جاتا ہے اور کارٹیل کے اگلے معاہدے کا پتہ لگانے کے بارے میں معلومات فراہم کرتا ہے۔ اس بات سے بے خبر کہ ٹینر خفیہ ہے ، پولیس اس معاملے میں خلل ڈالتی ہے اور وہ گرفتاری سے بچنے میں کارٹیل کی مدد کرتا ہے۔ اس کے بعد ، ٹینر کو گیٹر سے گاڑی اکٹھا کرنے کے لئے ڈوج جزیرے بھیج دیا گیا ، جو اس کے قتل کی ناکام کوشش کرتا ہے۔ ٹینر اور لوماز نے گیٹر کو اس کے خیانت کے بدلہ میں ڈھونڈ لیا اور اس پر عمل درآمد کیا۔ اسی کے ساتھ ہی ، وی 8 کی چوری کا انتقام لیتے ہوئے ، ٹیکنر ذاتی طور پر ٹنر کی رہائش گاہ پر حملہ کرتا ہے اور فرار ہونے کی کوشش کرتا ہے ، حالانکہ بعد والا اس کو ٹریک کرتا ہے اور اسے لوماز کے حکم پر پھانسی دیتا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *