ڈرائیور 2

ڈرائیور 2

ڈرائیور 2: بیک آن اسٹریٹس (نامی ڈرائیور 2: وہیل مین آئ بیک بیک نارتھ امریکہ میں ہے) ڈرائیور ویڈیو گیم سیریز کی دوسری قسط ہے۔ یہ ریفلیکشنز انٹرایکٹو کے ذریعہ تیار کیا گیا تھا اور انفوگرمس نے شائع کیا تھا۔ گیم بوائے ایڈوانس کے لئے ایک بندرگاہ ، جس کا عنوان ڈرائیور 2 ایڈوانس ہے ، 2002 میں جاری کیا گیا تھا ، یہ سنری انٹرایکٹو نے تیار کیا تھا اور اسے انفگرمس کی اٹاری رینج کے تحت جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

ڈرائیور 2 ڈرائیور کے ڈھانچے پر پھیلتا ہے ، ساتھ ہی ساتھ ، کردار ، ٹنر کی صلاحیت کو بھی شامل کرتا ہے تاکہ وہ اپنی گاڑی سے پیدل جاسکے اور کھیل کے ماحول میں کمانڈر دیگر گاڑیوں کو تلاش کرے۔ اسٹوری مشنز ٹیک-ای-رائڈ وضع سے الگ کھیلے جاتے ہیں جہاں کھلاڑی اپنے وقت پر شہروں کی تلاش کرسکتا ہے۔

ڈرائیور 2

 

کھیل کے مشن عام طور پر گاڑی پر مبنی ہوتے ہیں ، اور اس میں گواہوں کی پشت بندی ، کاروں کو رام کرنا اور بدمعاشوں یا پولیس اہلکاروں سے فرار ہونا شامل ہے۔ کہانی کی پیش کش کو آگے بڑھانے میں مدد کے ل almost تقریبا every ہر مشن سے پہلے ایک کٹھن دکھایا جاتا ہے ، اور اس طرح یہ کھیل ہالی ووڈ طرز کی کار کا پیچھا کرنے والی فلم کی طرح کھیلتا ہے۔ اگرچہ ٹینر اپنی کار چھوڑ سکتا ہے اور ماحول کے کچھ عناصر کے ساتھ بات چیت کرسکتا ہے ، لیکن تمام تر تشدد پہلے سے پیش کیے گئے مناظر کے دوران ہوتا ہے۔

اگرچہ پلے اسٹیشن کے اصل ورژن میں دو کھلاڑیوں کے اسپلٹ اسکرین پلے کی پیش کش کی گئی ہے ، گیم بوائے ایڈوانس ورژن نے چار پلیئر لنک لنک کا آپشن پیش کیا۔

ترقی

گیم کو پہلے پلے اسٹیشن ویڈیو گیم کنسول پر جاری کیا گیا تھا اور بعد میں اسے نینٹینڈو کے گیم بوائے ایڈوانس پر پورٹ کیا گیا تھا۔ [2] چونکہ کھیل بہت لمبا تھا ، اور کٹاسن گرافکس پلے اسٹیشن دور کے مقابلے میں کسی حد تک ترقی یافتہ تھے لہذا اس کھیل کو دو ڈسکس پر جاری کیا گیا تھا۔ پہلی ڈسک میں شکاگو اور ہوانا کا ڈیٹا موجود تھا ، جبکہ دوسری ڈسک میں لاس ویگاس اور ریو کا ڈیٹا موجود تھا۔

میموری کی حدود کی وجہ سے ، جی بی اے ورژن پلے اسٹیشن پر اپنے ہم منصب سے نمایاں طور پر گاڑھا گیا تھا۔ PS1 ورژن (شکاگو ، ہوانا ، لاس ویگاس ، اور ریو) کے چار شہروں میں سے ، صرف شکاگو اور ریو ہی موجود ہیں ، اور کہانی کی لائن کو صرف ان دو شہروں میں آسان کردیا گیا ہے ، یا تو وہ دو دیگر شہروں کے مشن کو چھوڑ دیں یا پھر ان میں ٹرانسپلانٹ کریں۔ دو جو واقعی کھیل میں دکھائی دیتے ہیں۔

ڈرائیور 2

کھیل میں سنیماٹیکس کی جگہ سلائیڈ شوز میں کی جاتی ہے جس میں مکالمے کے لئے عبارت کی عبارت ہوتی ہے ، جس میں ماحول کے لئے کبھی کبھار ساؤنڈ کلپس (جیسے بندوق کی شاپ یا پولیس سائرن) شامل کی جاتی ہیں۔ گرافکس پیدل چلنے والوں کے لئے چھوٹے ، آسان 2D sprites کے ساتھ ، کثیرالاضلاع شکلوں میں بھی پیش کیے گئے ہیں۔ کچھ متحرک تصاویر جیسے ٹینر گاڑیوں کے اندر جاتے اور باہر جاتے ہیں ، کو بھی چھوڑ دیا جاتا ہے ، اور اے آئی کے بہت سے اسکرپٹس ، جیسے روڈ بلاکس جب پولیس کھلاڑی کا تعاقب کرتے ہیں تو کلہاڑی لگ جاتی ہے۔ تاہم ، ٹینر کا پیچھا کرتے وقت پولیس PS1 ورژن سے وائس کلپس استعمال کرتی ہے ، یہاں تک کہ ریو ڈی جنیرو کی پولیس کے لئے پرتگالی زبان میں مکالمہ بھی استعمال کرتی ہے۔ لائسنس یافتہ میوزک کو بھی کھیل کے لئے تیار کردہ متعدد آلات کی دھنوں سے تبدیل کیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *