ڈرائیور: متوازی لکیریں

ڈرائیور: متوازی لکیریں

ڈرائیور: متوازی لکیریں ڈرائیور ویڈیو گیم سیریز میں چوتھی قسط ہے۔ یہ سیریز کے پچھلے عنوانوں سے علیحدگی ہے جس میں متعدد شہروں پر توجہ مرکوز کی گئی تھی ، کیونکہ یہ کھیل نیو یارک شہر میں 1978 اور 2006 کے اوقات میں ہوتا ہے۔ خفیہ پولیس اہلکار جان ٹنر کو شامل نہ کرنا یہ واحد عنوان ہے۔ لیکن اس کی بجائے اس کی توجہ TK نامی ایک فرار ہونے والے ڈرائیور پر ہے ، جو اپنی جوانی کے دوران اس کے ساتھ کام کرنے والے ایک گینگ سے بدلہ لیتے ہیں ، جب انہوں نے تاوان کے لئے منشیات کے مالک کے قتل کا الزام عائد کیا تھا۔ ڈرائیور 3 ، خاص طور پر اکثر پاؤں والے حصوں کی ناقص کارکردگی کے سبب ، متوازی لائنز سیریز کے پہلے کھیلوں میں استعمال ہونے والے فارمولے میں واپس آتی ہیں ، ڈرائیونگ پر توجہ مرکوز کرتی ہے ، حالانکہ شوٹنگ کھیل میں باقی ہے ، جبکہ کھیل زیادہ کھلا ہے۔ پچھلے عنوانات کے مقابلے میں یہ مارچ 2006 میں اٹاری ، انکارپوریشن کے ذریعہ ، پلے اسٹیشن 2 اور ایکس بکس پر اور مائیکروسافٹ ونڈوز اور وائی پر جون 2007 میں یوبیسفٹ کے ذریعہ جاری کیا گیا تھا۔

ڈرائیور: متوازی لکیریں

گیم پلے

ڈرائیور: متوازی لکیریں مکمل طور پر کھلی دنیا کے ماحول میں ہوتی ہے ، جس میں مینی گیمس کو اب مینو کے بجائے کھیل کے دنیا سے بھی حاصل کیا جاتا ہے ، جبکہ اس گیم میں کچھ نئے عناصر بھی شامل ہیں جو گرینڈ چوری آٹو کے ساتھ عام ہیں۔ جب کسی کو گولی مار دی جاتی ہے تو ، “آٹو مقصود” خصوصیت (دستی مقاصد کے ساتھ بھی دستیاب ہوتا ہے) ، منی سسٹم ، مکمل طور پر قابل تقلید گاڑیاں (اپ گریڈ شدہ گاڑیوں کی جانچ کے لئے ٹیسٹ ٹریک کے ساتھ) ، اور ماحولیاتی تباہی (جیسے ، چراغ پوسٹیں اب کر سکتی ہیں) چلائیں اور فائر ہائیڈرنٹس توڑ سکتے ہیں ، ہوا میں پانی بہا سکتے ہیں)۔ متوازی لکیروں میں ایک نیا جرمی نظام شامل کیا گیا ہے ، جو کھلاڑیوں کے ذریعہ استعمال کی جانے والی گاڑیاں سے ذاتی طور پر جرم اور “بدلہ” کے درمیان فرق کرسکتا ہے۔ اگر کھلاڑی پیدل یا کسی مخصوص گاڑی میں پولیس کی توجہ اپنی طرف راغب کرتا ہے تو ، پولیس پولیس کو کھو کر اور “صاف” کار میں داخل ہو کر اپنی مطلوبہ سطح معطل کرسکتا ہے ، اگرچہ وہ پولیس کی نظر میں زیادہ وقت خرچ کرنے پر اس کو دوبارہ متحرک کیا جاسکتا ہے۔ افسر ، جو بالآخر کھلاڑی کو “مطلوب” کے طور پر پہچان لے گا۔ یہی اصول کار سے باہر کی سرگرمیوں جیسے ہتھیاروں کے استعمال پر بھی لاگو ہوتا ہے ، جس میں کھلاڑی غیر قانونی حرکتوں کا ارتکاب کرنے تک پولیس کی توجہ کھونے کے ل their اپنے ہتھیار کو مضبوط کرسکتے ہیں۔ Wii ورژن کے لئے ، جرمی بار کو “ستارے” سسٹم کے ساتھ تبدیل کیا گیا ہے ، جو گرینڈ چوری آٹو کی طرح ہے ، جب کھلاڑی پولیس کی توجہ اپنی طرف راغب کرتا ہے تو روشن ہوجاتا ہے۔ گرینڈ چوری آٹو کی طرح ، اس کھیل میں بھی اصلی آٹوموبائل پر مبنی گاڑیوں کے تخیلاتی ، ابھی تک الگ الگ اسٹائل شامل ہیں جو دو ادوار کے مابین نیو یارک کے اندر زیر استعمال تھے۔

ڈرائیور: متوازی لکیریں

اس کھیل کا اصل ارادہ آن لائن ملٹی پلیئر کو شامل کرنا تھا ، لیکن اس کو اس وقت ختم کردیا گیا جب یہ ڈویلپرز پر واضح ہوگیا کہ وہ ایک مضبوط ملٹی پلیئر موڈ نہیں پیش کرسکتے ہیں [3] اور کھیل کے واحد پلیئر حصے پر پوری توجہ مرکوز کرنا چاہتے ہیں۔ کنٹرول لے آؤٹ ڈرائی 3 آر سے قدرے مختلف ہے کہ تیراکی اور جمپنگ کی صلاحیتوں کو “برن آؤٹ” کرنے کے لئے ایک علیحدہ کنٹرول کے ساتھ ، کھیل سے ہٹا دیا گیا تھا۔ اگرچہ یہ PS2 کنٹرولر کے دباؤ سے حساس بٹنوں پر عملی تھا ، اس کا مطلب یہ تھا کہ اگر گاڑیوں کو چلانے کے لئے پی سی کی بورڈ کا استعمال کرتے ہوئے کھیل کھیلا جاتا تھا تو ، ان میں سے زیادہ تر کم رفتار پر تیزرفتاری کرتے وقت مستقل طور پر برن آؤٹ کرتے تھے اور اس طرح کنٹرول کو کم کرتے تھے۔ پچھلے ڈرائیور گیمز کے فوری ری پلے فلم ڈائریکٹر موڈ کو بھی ہٹا دیا گیا تھا ، جس میں صرف دستیاب سنیما موڈ فکسڈ تناظر میں موجود سست موشن “تھرل کیمرا” تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *