چور 2014 ویڈیو گیم

چور 2014 ویڈیو گیم

چور 2014 ویڈیو گیم ایک اسٹیلڈ ویڈیو گیم ہے جو اسکوس اینکس کے ذریعہ شائع کردہ ایڈیوس مانٹریال نے تیار کیا ، اور فروری 2014 میں پلے اسٹیشن 3 ، پلے اسٹیشن 4 ، ایکس بکس 360 ، ایکس بکس ون اور مائیکروسافٹ ونڈوز ویڈیو گیمنگ پلیٹ فارم کے لئے جاری کیا گیا۔ فیرل انٹرایکٹو نومبر 2015 [10] میں گیم کو میکوس میں لایا تھا۔ یہ کلٹ کلاسک چور ویڈیو گیم سیریز کی بحالی ہے جس میں سے یہ چوتھی قسط ہے۔ ابتدائی طور پر 2009 میں چور 4 کے طور پر اعلان کیا گیا تھا ، بعد میں یہ 2013 میں اعلان کیا گیا تھا کہ کھیل سیریز کے لئے ایک ریبوٹ ہے۔

یہ گیم ‘دی سٹی’ میں ترتیب دیا گیا ہے ، یہ ایک تاریک خیالی دنیا ہے جو وکٹورین ، گوتھک اور اسٹیمپینک جمالیات سے متاثر ہے۔ کھلاڑی گیریٹ کو کنٹرول کرتے ہیں جو ایک ماسٹر چور ہے جو دولت مندوں سے چوری کرنے پر توجہ مرکوز کرنے والے کئی مشنوں پر کام کرتا ہے۔ کھلاڑی مختلف سطحوں پر مختلف سطحوں تک پہنچ سکتے ہیں۔ کھلاڑی ایکشن پر مبنی اور مہلک نقطہ نظر کا انتخاب کرسکتے ہیں ، جہاں کھلاڑی چھریوں اور ٹیک ڈاؤن کا استعمال کرتے ہوئے اپنی منزل تک جاتے ہوئے دشمنوں کو غیر فعال یا ہلاک کردیں گے ، یا غیر مہلک چپکے سے چلنے والے طریق کار کا انتخاب کریں گے ، جہاں کھلاڑی این پی سی اور ماحول کے ساتھ تعامل کو کم سے کم کرتے ہیں۔ پتہ لگانے سے بچنے کے ل. کھلاڑی اپنی منزل تک کون سا راستہ اختیار کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں ، کیونکہ ہر ایک جگہ میں کئی شاخوں کے راستے شامل ہیں۔

رہائی کے بعد ، اس کھیل کو ایک ملا جلا تنقیدی استقبالیہ ملا ، جس میں نقادوں نے اس کے پلے پلیٹ ویلیو اور اسٹیلتھ گیم پلے کی تعریف کی ، لیکن نقشہ ترتیب اور کہانی پر تنقید کی۔

چور 2014 ویڈیو گیم

گیم پلے

کھلاڑی گیریٹ ، ایک ماسٹر چور کو کنٹرول کرتے ہیں ، کیونکہ وہ ایک بہت سے مشن کے بارے میں جاتا ہے ، جن میں سے بیشتر دولت مندوں سے چوری کرنے پر مرکوز ہوتے ہیں۔ سیریز کے پچھلے کھیلوں کی طرح ، کھلاڑیوں کو بھی چیلنجوں پر قابو پانے کے لئے چپکے کا استعمال کرنا چاہئے ، جبکہ تشدد کو ایک کم سے کم مؤثر آخری حربے کے طور پر چھوڑ دیا گیا ہے۔

ہر سطح پر متعدد راستے ہوتے ہیں اور کھلاڑی ان کو عبور کرنے کے لئے طرح طرح کے پلے اسٹائل استعمال کرسکتے ہیں۔ اس کھیل میں گارڈز کو ہٹانے یا مارنے کے متعدد طریقے ہیں ، جیسے تیل کی بیرل جس کو ٹھیک بنایا جاسکتا ہے۔ سطحوں میں پیسہ اور قیمتی اشیاء بھی ہوتی ہیں جو گیریٹ چوری کرسکتی ہیں۔ یہ فوری طور پر رقم میں تبدیل ہوجاتے ہیں جو سامان اور اپ گریڈ پر خرچ ہوسکتے ہیں۔ گیریٹ بھی پاکٹ گارڈز اور دیگر کرداروں کو چننے کے قابل ہے۔ کھلاڑی سائے میں یا کونوں کے آس پاس چھپ کر گارڈز سے بچ سکتا ہے اور دشمنوں کی نقل و حرکت کو ٹریک کرنے کے ل ed کناروں کے گرد اور کلیہا .وں کے ذریعے جھانکنے کے قابل ہوتا ہے۔ ایک بار جب گیریٹ کو دیکھ لیا گیا ، تو محافظ اور دیگر غیر کھلاڑی ان کو تلاش کرنے کی کوشش کریں گے۔ ڈویلپرز نے بتایا ہے کہ کھیل کی مصنوعی ذہانت سطح کے ڈیزائن سے بخوبی واقف ہے ، اور جیسا کہ محافظ ممکنہ چھپنے والے مقامات سے پہلے ہی جان لیں گے کہ کھلاڑی استعمال کرسکتا ہے۔

چور 2014 ویڈیو گیم

کھلاڑی “فوکس” موڈ میں داخل ہوسکتے ہیں ، جو کئی فوائد فراہم کرتا ہے۔ اس سے گیریٹ کے وژن میں اضافہ ہوتا ہے ، اس پائپ کو اجاگر کیا جاتا ہے جس پر چڑھائی کی جاسکتی ہے ، یا موم بتیوں کو جو اس علاقے کو گہرا کرنے کے لئے لگایا جاسکتا ہے۔ فوکس وقت کو بھی کم کرسکتے ہیں ، تاکہ گیریٹ پک پوکیٹنگ کے دوران زیادہ موثر طریقے سے چوری کرسکے۔ گیریٹ فوکس کو دشمنوں کو دبانے یا کمزور کرنے والے حملے کرنے کے لئے بھی استعمال کرسکتا ہے۔ اسے کھیل کے دوران مزید اپ گریڈ کیا جاسکتا ہے۔

گیریٹ نے بلیک جیک اٹھایا ہے ، جو محافظوں کو بے ہوش کر کے دستک دیتا تھا۔ ایک ٹوٹ جانے والا ، کمپاؤنڈ کمان ، جو محاذ آرائی کرنے والے محافظوں جیسے لڑاکا اور غیر مہلک مقاصد دونوں کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ اور ایک پنجوں ، جس کو اونچے کناروں پر چکنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

کردار کی کھیل میں اضافے کے لئے ایک ایکس پی سسٹم کا مطلب آخری کھیل میں استعمال کیا جانا تھا ، لیکن بعد میں شائقین کی طرف سے منفی رائے کے بعد اسے ختم کردیا گیا ، اور یہ حقیقت ظاہر کرنے کے لئے کہ کردار پہلے ہی ایک ماسٹر چور تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *