چور: مہلک سائے

چور: مہلک سائے

چور: مہلک سائے ایک اسٹیلتھ ویڈیو گیم ہے جو آئن طوفان برائے مائیکروسافٹ ونڈوز اور ایکس بکس نے تیار کیا ہے جو 2004 میں ، شمالی امریکہ میں 25 مئی اور یوروپ میں 11 جون کو جاری کیا گیا تھا۔ یہ چور سیریز کا تیسرا ویڈیو گیم ہے۔

چور میں: مہلک سائے والا کھلاڑی گیریٹ کا کردار ادا کرتا ہے ، جو ایک ماسٹر چور ہے۔ یہ ایک ایسی خیالی دنیا میں ترتیب دی گئی ہے جو قرون وسطی اور وکٹورین دور کے درمیان ایک پار سے مشابہت رکھتی ہے ، جس میں جدید ترین اسٹیمپونک ٹیکنالوجیز آپس میں مل گئیں۔  اس کھیل کی ایک نئی نئی خصوصیت شہر کو تلاش کرنے کی صلاحیت تھی۔ جبکہ پچھلے کھیلوں نے گیریٹ کو براہ راست مشن سے مشن تک پہنچایا ، چور: مہلک شیڈو اس کو شہر کے گلیوں کو مشنوں کے درمیان چلنے کی سہولت دیتا ہے جہاں وہ راہگیروں سے چوری کرسکتے ہیں ، شہر کے لوگوں کی روزمرہ کی زندگی پر جاسوسی کرسکتے ہیں ، اور اہم کہانی کے مشنوں کے علاوہ سائیڈ کوسٹس بھی تلاش کرسکتے ہیں۔ اس کھیل میں پہلے اور تیسرے شخص کے نظریات کے درمیان بدلنے اور دیواروں کے خلاف چپٹا کرنے کی صلاحیت بھی پیش کی گئی۔

دونوں پلیٹ فارمز کے لئے ترقی بیک وقت شروع ہوئی۔ چور: مہلک سائے کو عموما positive مثبت جائزے ملتے ہیں۔ اس سطح کے “کربلا کو لوٹنے” کو اس کے ہارر ڈیزائن کی خصوصی تعریف ملی۔ ایڈیوس مانٹریال نے 2014 میں چور سیریز کا ایک ربوٹ جاری کیا تھا۔

چور: مہلک سائے

گیم پلے

چور: مہلک شیڈو ایک پہلا شخص اور تیسرا فرد ‘سنیکر’ ہے ، جو سیریز کے پچھلے گیمز کی طرح ہی پلے پلے سے ملتا ہے۔ کھلاڑی گیریٹ کا کردار ادا کرتا ہے جو ایک آزاد ماسٹر چور ہے جس کا مقصد شہر کے ذریعے اپنا راستہ چوری کرنا ، اسٹیلتھ ، آلات اور اسلحہ استعمال کرکے مقاصد کو پورا کرنا ہے اور اس سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔ کھلاڑی لوٹ مار کے ل inno معصوموں سے چوری یا گلے لگا سکتا ہے ، اور گارڈز سے بچنے ، مشغول کرنے ، حملہ کرنے یا دستک دینے سے بچ سکتا ہے۔ کافی قریب ہونے پر لوٹ مار اور اسلحہ گولہ بارود کو ‘چھونے’ کے ذریعہ چوری کیا جاسکتا ہے۔ تالے لینے والے منیگرام کو مکمل کرنے کے بعد تالے بند کمرے اور سینوں کو توڑا جاسکتا ہے۔

سائے سے چوری کرتے ہوئے مشن کی سطح کو عبور کیا جاسکتا ہے ، کیونکہ چلنے یا چلانے سے قریبی محافظوں کو چوکس ہوجائے گا ، جو کسی وینڈل کی موجودگی کا پتہ لگاتے ہوئے کسی نامعلوم چہرے کو تلاش کریں گے۔ کھلاڑی کو دریافت کرنے پر ، محافظ پیچھا کریں گے اور ممکنہ طور پر ان کا شکار کریں گے۔ کم سے کم شور کرنے کے لئے ، کھلاڑی کو ہر ایک کے ذریعہ پیدا ہونے والے شور کی فعال طور پر نگرانی کرنی ہوگی۔ کھلاڑی عام طور پر آس پاس کے آس پاس کا نقشہ دیکھ سکتا ہے۔ حقیقت پسندی سے ، کھلاڑی کا مقام نقشہ پر ظاہر نہیں ہوتا ہے اور اسے آس پاس کے نشانات سے کٹ جانا چاہئے۔ اس کھیل میں کافی کھلی سطح کا ڈھانچہ ہے ، جس سے کھلاڑی ہر مقصد کو متعدد مختلف طریقوں سے دیکھ سکتا ہے۔ تمام مقاصد کی تکمیل کے بعد ، مشن ختم ہو جاتا ہے اور پلاٹ کاٹیسنس کے ذریعہ مزید انکشاف کیا جاتا ہے۔ محدود میموری کی وجہ سے ، شہر اور مشن کی سطح کو لوڈ زون کے ذریعہ منسلک حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔

چور: مہلک سائے

ہر مشن کے بعد ، کھلاڑی شہر کے اندر قریب ترین ضلع میں دوبارہ ظاہر ہوتا ہے ، جسے پیدل آزادانہ طور پر تلاش کیا جاسکتا ہے۔ زیادہ تر شہری گیریٹ کو مجرم کے طور پر تسلیم نہیں کرتے ہیں ، حالانکہ مطلوب پوسٹرس اکثر شہر کی دیواروں پر نظر آتے ہیں۔ مشنوں کے ذریعے جب کھلاڑی ترقی کرتا ہے تو شہر کے علاقے غیر مقفل ہوتے ہیں۔ شہر کے اندر ، کھلاڑی بلیک مارکیٹ میں پہلے چوری شدہ سامان سونے کے لئے ، باڑ کو فروخت کرسکتا ہے ، جسے مختلف دکانوں پر اسلحہ ، سازو سامان اور سامان کی خریداری کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ خصوصی لوٹ جیسے نمونے فروخت نہیں کیے جاسکتے لیکن وہ مقاصد اور سازش میں ملوث ہیں۔ جیسا کہ ان کو جمع کیا جاتا ہے ، لوٹ ، سونا ، سامان اور اسلحہ کھیل کے ذریعے کھلاڑی کی انوینٹری میں برقرار رہتا ہے ، جس سے بعد میں استعمال کے ل for ‘ذخیرہ اندوزی’ ممکن ہوجاتا ہے۔ شہر کی کھوج کرتے وقت ، کھلاڑی اضافی لوٹ مار کے لئے گھروں میں گھس سکتا ہے ، جاسوس جاسکتا ہے اور شہر کے لوگوں سے چوری کرسکتا ہے اور کبھی کبھار سائیڈ کویسٹ کو مکمل کرسکتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *