چور دوم

چور دوم

چور دوم: دھاتی ایج ایک 2000 اسٹیلتھ ویڈیو گیم ہے جو لِنگ گلاس اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور ایڈوس انٹرایکٹو کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ اس کے پیشرو چور کی طرح: ڈارک پروجیکٹ ، کھیل گیریٹ کے پیچھے چلتا ہے ، جو ایک ماسٹر چور ہے جو شہر نامی ایک اسٹیمپینک میٹروپولیس میں اور اس کے آس پاس کام کرتا ہے۔ کھلاڑی نے گیریٹ کا کردار سنبھال لیا ہے کیونکہ وہ ایک نئے مذہبی فرقے سے متعلق سازش کو بے نقاب کرتا ہے۔ گیریٹ چوروں اور فریم اپ جیسے مشنوں پر کام کرتا ہے ، جبکہ محافظوں اور خود کار سیکیورٹی کے ذریعہ پتہ لگانے سے بچنے کی کوشش کر رہا ہے۔

چور II اپنے پیشرو کی بنیاد کو بنانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا۔ چور کے کھلاڑیوں کی رائے کے جواب میں ، ٹیم نے سیکوئل میں شہری اسٹیلتھ پر بہت زیادہ توجہ دی ، اور انہوں نے راکشسوں اور بھولبلییا جیسی سطحوں کے استعمال کو کم سے کم کیا۔ یہ کھیل ڈارک انجن کے تیسرے تکرار کے ساتھ بنایا گیا تھا ، جو پہلے چور اور سسٹم شاک کو تیار کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا تھا۔ چور II کا اعلان 1999 کے الیکٹرانک انٹرٹینمنٹ ایکسپو میں جاری کیا گیا تھا ، جس کی وجہ سے لوکنگ گلاس اور عیدوس کے درمیان جاری معاہدہ ہوا تھا۔ چور سیریز میں کھیل. گیم تیار ہونے کے ساتھ ہی شیشے کی دیوالیہ پن قریب آگئی ، اور کمپنی کو عیدو کی ترقی سے چلتا رہا۔

چور دوم

چور II کو ناقدین کی جانب سے مثبت جائزے ملے ، اور اس کی ابتدائی فروخت اس کے پیش رو سے کہیں زیادہ مضبوط تھی۔ تاہم ، کھیل کی رائلٹی پر آہستہ آہستہ عملدرآمد کیا گیا ، جس نے لِک گلاس کی مالی پریشانیوں کو بڑھا دیا۔ نتیجے کے طور پر ، کمپنی تھری III کے منصوبے منسوخ ہونے کے ساتھ ، مئی 2000 میں بند ہوگئی۔ سیریز کا تیسرا کھیل ، چور: مہلک شیڈو کے عنوان سے ، ایون طوفان کے ذریعہ تیار کیا گیا تھا اور اسے 2004 میں ایڈوس نے شائع کیا تھا۔ چور 2 ایکس: شیف آف دی میٹل ایج ، جو چور II کے لئے ایک وسیع پیمانے پر تعریف کی جانے والی توسیع کا نمونہ ہے ، 2005 میں ریلیز ہوا۔ ، اسکوائر اینکس نے اس سلسلے کا ایک ریبوٹ شائع کیا ، جسے ایڈوس مانٹریال نے تیار کیا تھا۔

گیم پلے

چور دوم ایک اسٹیلتھ گیم ہے جو پہلا شخصی نقطہ نظر سے تین جہتی D) گرافیکل ماحول میں ہوتا ہے۔ کھلاڑی مشن کے مقاصد کو مکمل کرنے اور گارڈز جیسے مخالفین کے نوٹس سے بچنے کی کوشش کرتا ہے۔ کھلاڑی کو مرئیت کو کم سے کم کرنا چاہئے اور پتہ چلنے سے بچنے کے ل the پلیئر کردار ، گیریٹ کی سمعیہ۔ کھلاڑی سائے اور خاموش فرش کے حق میں روشن علاقوں اور تیز فرش سے بچنے کی کوشش کرتے ہیں۔ ہیڈ اپ ڈسپلے (HUD) پر ہلکا مانیٹر کھلاڑی کے کردار کی نمائش کی نشاندہی کرتا ہے۔ اگرچہ یہ ممکن ہے کہ کھلاڑی کے کردار میں براہ راست لڑائی میں حصہ لیا جائے ، لیکن وہ آسانی سے ہار جاتا ہے۔

چور دوم

کھیل کے 15 مشن بڑے پیمانے پر ہوتے ہیں جس کا مقابلہ متعدد طریقوں سے کیا جاسکتا ہے۔ گارڈز کو کسی بلیک جیک کے ذریعہ دستک دے دیا جاسکتا ہے یا کمان یا تلوار سے ہلاک کیا جاسکتا ہے اور ان کی گرتی ہوئی لاشوں کو اٹھا کر چھپایا جاسکتا ہے ۔انسانی دشمنوں کے علاوہ ، اس گیم میں سیکیورٹی آٹومیٹنس اور نگرانی کے کیمرے بھی شامل ہیں۔ فریم اپ اور بلیک میل جیسے مقاصد کی تکمیل کے دوران۔ ، کھلاڑی قیمتی سامان چوری کرتا ہے جو مشنوں کے مابین چوری کرنے والے گیئر کو خریدنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کھلاڑی کے اہم ٹولز خصوصی تیر ہوتے ہیں ، جن میں روشنی کے پانیوں کے پانی کے تیر شامل ہیں ، اونچی زمین تک پہنچنے کے لئے کھلاڑی کے نقش قدم اور رسی کے تیر کو نم کرنے کے لئے کائی کے تیر شامل ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *