جارحانہ ان لائن ویڈیو گیم

جارحانہ ان لائن ویڈیو گیم

جارحانہ ان لائن 2002 کا جارحانہ ان لائن اسکیٹنگ ویڈیو گیم ہے جس Z-Axis جارحانہ ان لائن ویڈیو گیم ذریعہ تیار کیا گیا ہے ، جن کا دعوے انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ ان کے AKA ایکلیم لیبل کے تحت شائع کیا گیا ہے ، اور اسے پلے اسٹیشن 2 ، ایکس بکس ، اور گیم کیوب کے لئے جاری کیا گیا ہے۔ اس کھیل میں پیشہ ورانہ ان لائن اسکیٹرس پیش کیے گئے ہیں ، جن میں کرس ایڈورڈز ، ایٹو یاسوٹوکو ، فرینکی مورالز ، جیرن گروب اور ٹینگ کریس شامل ہیں۔

اسی نام کے ایک مختلف کھیل کو فل فیٹ نے تیار کیا تھا اور گیم بوائے ایڈوانس کے لئے جاری کیا تھا۔

جارحانہ ان لائن ویڈیو گیم

گیم پلے

گیم پلے میں ہر سطح کے کرداروں سے بات کرکے دیئے گئے اہداف کو مکمل کرنے پر توجہ دی جاتی ہے۔ اگرچہ کچھ اہداف میں ایک مخصوص وقت میں کچھ خاص پوائنٹس حاصل کرنا شامل ہوتا ہے ، بہت سے اہداف میں ماحول کے ٹکڑوں کی چالیں لگانا شامل ہوتا ہے (مثال کے طور پر: ایک سطح کھلاڑی کو تین ٹریفک لائٹس پیسنے کے لئے کہتا ہے ، ہر ایک کو ایک جگہ پر رکھا جاتا ہے) بڑا فاصلہ اور ایک مختلف سمت کا سامنا کرنا پڑتا ہے)۔ ایک اور جدید خصوصیت جس میں کھلاڑی لگانے کے نظام پر توجہ دی جاتی ہے جہاں کھلاڑی بار بار مشق کرکے سکیٹنگ مہارت کے مختلف شعبوں میں بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرے گا۔ مثال کے طور پر ، اگر کھلاڑی کھیل کے دوران بہت سی ہوائی چالیں کرتا ہے تو ، ہر کامیاب چال کھلاڑی کے ایئر ٹرک کے اعدادوشمار میں پوائنٹس بنائے گی۔ جب پوائنٹس ایک خاص تعداد تک پہنچ جاتے ہیں ، تو کھلاڑی کی ہوا کی چالیں ایک سطح تک پہنچ جاتی ہیں ، جس سے تیز تر اور زیادہ موثر طریقے سے ہوائی چالوں کو انجام دینے میں آسانی ہوگی۔ پیسنے ، رفتار ، دیوار سواری ، سکیٹنگ پچھلے وغیرہ پر بھی یہی حرکتیں لاگو ہوتی ہیں۔

جارحانہ ان لائن ویڈیو گیم

استقبال

اس کھیل کو اپنے وسیع اور انٹرایکٹو ماحول ، آرام دہ اور پرسکون کنٹرول اسکیم ، اور جدید گیم پلے کی تعریف ملی۔ [حوالہ کی ضرورت] اس وقت ، یہ ٹونی ہاک کی پرو اسکیٹر سیریز کا ایک کامیابی کا حریف سمجھا جاتا تھا ، یہاں تک کہ یہ کچھ شامل کرنے والا پہلا بھی تھا وہ عناصر جو بعد میں ٹونی ہاک کے کھیلوں میں معیاری ہوجائیں گے ، خاص طور پر کھلاڑیوں کو سختی سے مقررہ وقت کے کھیل کے سیشن تک محدود نہیں رکھنا۔ اس کے علاوہ ، مزید چلنے والی طومار کے لئے کسی بھی عمل کو انجام دینے کے بغیر کسی چال سے بغیر کسی رکاوٹ کے کسی دوسری تدبیر میں منتقلی کی صلاحیت۔ اس وقت ٹونی ہاک سیریز اور دوسرے ایکشن اسپورٹس ٹائٹل سے زیادہ سسٹم ، جہاں کھلاڑیوں کو ایک چال کو دوسرے سے جوڑنے کے ل ol اولیز یا فلپس جیسے ٹرانزیکشن ہتھکنڈوں کو انجام دینا پڑتا تھا – حالانکہ اس صنف کے کچھ مداحوں نے جارحانہ ان لائن کے چال کے نظام کے اس پہلو پر غور کیا تھا ” بہت آسان گیم بوائے ایڈوانس ورژن کنسولز کے نسخوں سے بھی بدتر اسکور حاصل کرنے کے ساتھ ، 85 فیصد ہے (بنیادی طور پر اس وجہ سے کہ جی بی اے ورژن میں “ان مقاصد کو انجام دینا ، اس اسکور کو نشانہ بنانا ، انجام تک پہنچنا” نظام کنسول سے زیادہ تھا)۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *