افسانہ III

افسانہ III

افسانہ III ایک ایکشن رول ادا کرنے والی اوپن ورلڈ ویڈیو گیم ہے ، جو لیون ہیڈ اسٹوڈیوز نے تیار کیا ہے اور مائیکروسافٹ گیم اسٹوڈیوز کے ذریعہ Xbox 360 اور مائیکروسافٹ ونڈوز کے لئے شائع کیا گیا ہے۔ افسانہ سیریز کا تیسرا کھیل ، اس کہانی میں کھلاڑیوں کے کردار کے بھائی ، البیون کے بادشاہ کا تختہ الٹنے کی جدوجہد اور اس کے ل all انقلاب کی حمایت کرنے پر روشنی ڈالی گئی ہے۔ ایک کامیاب بغاوت کے بعد ، کھلاڑی بادشاہ بن جاتا ہے اور اسے ایلبون کو کسی بڑی برائی سے بچانے کی کوشش کی ذمہ داری سونپی جاتی ہے۔ اس کھیل میں بین کنگسلی (سبین) ، اسٹیفن فرائی (ریور) ، سائمن پیگ (بین فن) ، نومی ہیریس (صفحہ) ، مائیکل فاسبندر (لوگان) ، زو وانماکر (تھیریسا) ، برنارڈ ہل (سر والٹر بیک) شامل ہیں۔ ، نکولس ہولٹ (ایلیٹ) ، جان کلیز (جسپر) ، جوناتھن راس (بیری ہیچ) ، کیلی برائٹ (برائٹ وال کی خاتون کا ہیرو) ، اور لوئس تیمون (برائٹ وال کا ہیرو ہیرو)۔

افسانہ III

یہ گیم 29 اکتوبر 2010 کو ایکس باکس 360 کے لئے اور 20 مئی 2011 کو پی سی کے لئے ونڈوز اور بھاپ دونوں گیمز کے توسط سے جاری کیا گیا تھا۔ پی سی ورژن میں ایک ہارڈ ویئر وضع اور 3D فعالیت شامل ہے جو ایکس بکس 360 ورژن میں نہیں پائی جاتی ہے۔

پلاٹ

افسانہ III کا افسانہ II کے واقعات کے 50 سال بعد طے کیا گیا ہے۔ یہ کھیل البینیئن کے تخیلاتی براعظم پر ترتیب دیا گیا ہے ، جو صنعت کے دور میں داخل ہورہا ہے۔ ہیرو آف بوئرسٹون (پلیبل II کا کھلاڑی کردار) اور البیون کا حکمران انتقال کر گیا ہے اور اس بادشاہی کو اپنے بڑے بیٹے لوگن کے پاس چھوڑ دیا ہے ، جو اس کھلاڑی کا بڑا بھائی ہے۔ کچھ این پی سی اس بات کی نشاندہی کرتی ہیں کہ کس طرح لوگن اپنی حکمرانی کے آخری چار سالوں میں “بدلا” ہے ، اور ضرورت سے زیادہ ظالم بن جاتا ہے۔ اس کھلاڑی نے افواہوں کی تفتیش کرتے ہوئے کھیل شروع کیا کہ لوگن نے البین کے شہری کو پھانسی دے دی تھی ، جس کی وجہ سے شہریوں کے ایک گروپ نے احتجاج کیا۔ کھلاڑی کے کردار میں مداخلت کے بعد ، لوگان کھیل کے متعدد اخلاقی انتخاب میں سے پہلا کھلاڑی پیش کرتا ہے۔ کھلاڑی کو یہ فیصلہ کرنے کا کام سونپا جاتا ہے کہ آیا مظاہرین کے گروپ کو پھانسی دی جاتی ہے ، یا اس کی بجائے اس کے کہ کھلاڑی کی محبت میں دلچسپی لاگو ہو۔ فیصلے کے بعد ، کھلاڑی اپنے سرپرست سر والٹر بیک اور ان کے بٹلر جیسپر کے ہمراہ لوگن کے قلعے سے فرار ہوگیا۔

افسانہ III

اس کے بعد یہ کھلاڑی تھریسا کی رہنمائی اور ہیرو پلیئر کے دور اور قدیم رشتہ دار کی رہسی کے ساتھ ، ظالم بادشاہ لوگان کے خلاف انقلاب میں مدد کے لئے اتحادیوں کو جمع کرنا شروع کرتا ہے۔ انہوں نے جو اتحادیوں کو حاصل کیا ہے ان میں پہاڑوں میں رہنے والی خانہ بدوش جماعت “رہائشیوں” کے رہنما سبین بھی شامل ہیں۔ ایک دور دراز قلعے کی کمان میں رائل آرمی کے سپاہی میجر سوئفٹ اور بین فن۔ صفحہ ، “بوئیرسٹون مزاحمت” کے رہنما ، اور بحیرہ اس پار ایک ویران سرزمین ارورہ کے رہنما کلن۔ کہانی کے دوران ، کھلاڑی کو اتحادیوں کے ذریعہ ایک وعدہ کے لئے پوچھا جائے گا ، عام طور پر ایک بار جب بادشاہ لوگن کے اقتدار پر بادشاہی کا کنٹرول حاصل کرلیتا ہے تو بادشاہ لوگان کے دور میں ان سے کی گئی غلطیوں کا ازالہ کرنا شامل ہوتا ہے۔ جب کلن کی حمایت حاصل کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو ہیرو کو معلوم ہوتا ہے کہ کرولر نامی مخلوق اور تاریکی کی افواج ، جس نے ارورہ کو پہلے ہی تباہ کر دیا ہے ، البیون کی بادشاہی میں تمام زندگی کو ختم کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ یہ انکشاف ہوا ہے کہ لوگن کی اپنے لوگوں کے ساتھ اس قدر سخت سلوک کرنے کی وجہ یہ ہے کہ وہ کرولر حملے کے خلاف دفاع کے ل Al البیون کی فوج کے لئے فنڈ اکٹھا کریں۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *