افسانہ 2004 ویڈیو گیم

افسانہ 2004 ویڈیو گیم

افسانہ 2004 ویڈیو گیم ایک ایکشن رول ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے ، جو داستان کی سیریز کا پہلا واقعہ ہے۔ یہ ایکس بکس ، مائیکروسافٹ ونڈوز ، اور میک او ایس ایکس پلیٹ فارم کے ل Big برین بلیو باکس اسٹوڈیوز ، لائین ہیڈ اسٹوڈیوز کے سیٹلائٹ ڈویلپر کے ذریعہ تیار کیا گیا تھا ، اور مائیکروسافٹ اسٹوڈیوز نے اسے شائع کیا تھا۔ گیم ستمبر 2004 میں ایکس بکس کے لئے بھیج دیا گیا۔ گیم کا ایک توسیع شدہ ورژن ، فابل: دی لاسٹ چیپٹرز ، کو ایکس بکس اور ونڈوز کے لئے ستمبر 2005 میں جاری کیا گیا تھا۔ میک او ایس ایکس کے لئے کھیل کی ایک بندرگاہ ، روبوسافٹ ٹیکنالوجیز کے ذریعہ تخلیق اور شائع کی گئی تھی۔ فیرل انٹرایکٹو کے ذریعہ ، لائسنس کے معاملات کی وجہ سے دو سال سے زیادہ تاخیر کے بعد مارچ 2008 میں رہا کیا گیا تھا۔

اصل میں پروجیکٹ ایگو کے نام سے تیار کیا گیا ہے ، افسانے کی ترقی میں 150 سے زیادہ افراد شامل ہیں۔ اس کھیل کی موسیقی رسل شا نے ترتیب دی تھی ، جس کا افتتاحی عنوان ڈینی ایلف مین نے لکھا تھا۔ کھیل کی رہائی کا بڑے پیمانے پر اندازہ لگایا گیا تھا ، جس کے ایک حصے میں لائن ہیڈ کے شریک بانی پیٹر مولینیکس کے کھیل کے پرجوش ہائپ تھے۔ یہ کھیل اصل میں ڈریمکاسٹ کے لئے ترقی میں تھا ، لیکن نظام کے بند ہونے کی وجہ سے اسے ایکس بکس میں منتقل کردیا گیا تھا۔

افسانہ 2004 ویڈیو گیم

افسانے کو اس کے گیم پلے اور پھانسی کے معیار کے لئے اچھی طرح سے پذیرائی ملی ، حالانکہ متعدد وعدوں کی خصوصیات میں شامل ہونے میں ناکامی کو نوٹ کیا گیا تھا۔ فابل ستمبر 2004 کا سب سے زیادہ فروخت ہونے والا کھیل تھا اور 2007 تک اس نے 20 لاکھ سے زائد یونٹ فروخت کردیئے تھے۔ اس کھیل کے بعد دو سیکوئل ، فائبل II اور سن 2010 میں افسانہ III شامل ہوا تھا۔ افسانے کی سالگرہ ، اس کھیل کا ایک ہائی ڈیفی ری میک ہے کہ دی گمشدہ ابواب شامل ہیں ، کو فروری 2014 میں ایکس بکس 360 اور مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

افسانہ 2004 ویڈیو گیم افسانہ ایک کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے جہاں کھلاڑی تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے اپنے کردار کو کنٹرول کرتے ہیں۔ مرکزی کردار ، جسے ہیرو آف اوکول کہا جاتا ہے ، لوگوں اور اشیاء کے ساتھ جنگ ​​کے دشمنوں کے ساتھ بھی بات چیت کرسکتا ہے۔ افسانے کا ہدف کھیلوں کی سازش کو آگے بڑھانے والے کوےسٹس نامی مشنوں کو مکمل کرنا ہے ، لیکن افسانہ اختیاری سوالات کو بھی پیش کرتا ہے اور کھلاڑیوں کو کہانی کی تکمیل سے براہ راست بندھے ہوئے اقدامات کو آگے بڑھنے کی اجازت دیتا ہے۔

زیادہ تر استفسارات مرکزی مقام پر حاصل کی جاتی ہیں ، جسے ہیرو گلڈ کہا جاتا ہے۔ مطلوبہ سوالات کو سونے کی علامت کے ساتھ نشان زد کیا جاتا ہے اور کھیل کی کہانی کو آگے بڑھاتے ہیں ، جب کہ اختیاری سوالات چاندی کے رنگ کے ہوتے ہیں اور کسی بھی ترتیب میں مکمل ہوسکتے ہیں۔ کچھ استفسارات سے کھلاڑیوں کا رخ اختیار ہوتا ہے اور یا تو خراب کرداروں جیسے ڈاکوؤں ، یا اچھے کرداروں جیسے تاجروں اور محافظوں کی مدد کی جاسکتی ہے۔ کھلاڑی کسی جدوجہد کو قبول کرنے کے بعد بھی فخر کر سکتے ہیں ، اگر کھلاڑی نے اپنی شرط پوری کردی تو جیسے کوئی نقصان نہ برقرار رکھنا یا تلاش کو برہنہ کرنا۔ ہر جدوجہد کی تکمیل سے کھلاڑیوں کو سونا ملتا ہے ، جو ہتھیار اور اشیاء خریدنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے ، اور شہرت ، جو شہر کے ہیرو کے ساتھ آنے والے ردعمل کو متاثر کرتی ہے۔ ہیرو اپنی فتوحات کی ٹرافیاں بھی حاصل کرتے ہیں ، جو شہر کے بڑے گروپوں کو زیادہ شہرت حاصل کرنے کے ل. دکھایا جاسکتا ہے۔

افسانہ 2004 ویڈیو گیم

ہنگامے کرنے والے ہتھیاروں (جیسے تلواریں اور گدلا and) اور بڑے ہتھیاروں (لمبے تانے اور کراس بوز) سے لڑنے کے علاوہ ہیرو اپنی صلاحیتوں کو مستحکم کرنے ، نقصان سے بچانے یا دشمنوں کو نقصان پہنچانے کے لئے منتر سیکھ سکتے ہیں اور استعمال کرسکتے ہیں۔ جب کھلاڑی مکمل جدوجہد کرتے ہیں یا دشمنوں کو شکست دیتے ہیں تو ، انہیں عام تجربہ حاصل ہوتا ہے اور اس کے ساتھ ساتھ تجربہ بھی حاصل ہوتا ہے کہ آیا انہوں نے ہنگامہ خیز حملے ، بڑے پیمانے پر اسلحہ یا جادو استعمال کیا۔ یہ بالترتیب طاقت ، مہارت اور ول کا تجربہ دیتے ہیں۔ ہیروس گلڈ کے ایک پلیٹ فارم پر صفات کو برابر کرنے کے لئے تجربہ کیا جاسکتا ہے۔ [4] عمومی تجربہ کو صفات کے تمام گروپس میں ترمیم کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ طاقت کے تجربے کو صرف تین صفات میں ترمیم کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے: جسمانی ، صحت اور سختی۔ اسی کا اطلاق ہنر پر بھی ہوتا ہے جو صرف رفتار ، درستگی اور گیلئ میں ترمیم کرسکتی ہے۔ آپ کی کل جادو کی طاقت کو اپ گریڈ کرنے یا منتر کو سیکھنے اور اپ گریڈ کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے جو تین گروپوں ، اٹیک منتر ، گھیرے کے منتر ، اور جسمانی ہجوں میں منقسم ہیں۔ جنگی کردار کے ذریعے لڑائی کے دوران مرکزی کردار کو حاصل ہونے والا تجربہ کئی گنا بڑھ سکتا ہے۔ جیسے جیسے کردار کامیابی سے دشمن کو ٹکراتا ہے ، اس کا جنگی ضرب بڑھتا جاتا ہے۔ اگر کردار دشمن کو مارتا ہے تو ، لڑاکا ضرب پانچ کے اگلے ایک سے زیادہ پر گر جاتا ہے ، یا اگر پانچ سے نیچے ہوتا ہے تو صفر۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *